СПЕЧЕЛИ Playstation 5
от "Инвестбанк" АД!
 
В периода 01.10 - 31.12.2024 г. направи поне 3 превода Blink P2P през Ibank Mobile и автоматично участваш в томбола за Playstation 5 и други страхотни награди.
Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Меню
Профил
Език

Често задавани въпроси


1. Трябва ли да имам регистрация, за да направя поръчка?


Не, не е необходимо да имате регистрация, за да направите поръчка в нашия онлайн магазин. Предлагаме възможност за бърза поръчка без регистрация, която ви позволява да пазарувате лесно и бързо, без да създавате профил. Просто добавете желаните продукти в количката, попълнете необходимата информация за доставка и плащане и финализирайте поръчката.


Все пак, регистрирането на профил има своите предимства, като например:

  • Запазване на историята на вашите поръчки
  • По-бърз процес на поръчка при бъдещи покупки (не е нужно да въвеждате отново данни)
  • Специални предложения и отстъпки за регистрирани клиенти.


2. Приемате ли плащания с дебитни или кредитни карти?


Да, приемаме плащания с дебитни и кредитни карти


Всички плащания са защитени чрез криптирана връзка, за да гарантираме безопасността на вашата лична информация и данни по време на покупката. След като изберете този метод на плащане, ще бъдете насочени към сигурна страница за въвеждане на информацията за вашата карта, където ще можете да завършите транзакцията бързо и лесно.


3. Какви други методи на плащане приемате?


Освен плащания с дебитни и кредитни карти, предлагаме и следните опции за разплащане:

  1. Наложен платеж при доставка – Можете да заплатите поръчката си директно на куриера в момента на получаване на продукта. Този метод е удобен, ако предпочитате да платите в брой при доставката.


  2. Плащане на място при вземане на продукта от офис на Банката – Ако сте избрали да вземете поръчката си от наш физически офис, имате възможност да извършите плащането на място. В този случай можете да платите в брой или с карта при получаване на стоката.


4. Колко ще ми струва доставката?


Цената за доставка може да варира в зависимост от размера и теглото на поръчания продукт. За по-обемни или тежки артикули доставката може да бъде малко по-скъпа. Освен това, за по-скъпи продукти прилагаме допълнителна застраховка на пратката, за да гарантираме сигурността и безопасното им транспортиране, което също може да повлияе на крайната цена на доставката.


При финализиране на поръчката ще видите точната цена за доставка в зависимост от избраните артикули и адреса за доставка. Ако имате въпроси относно конкретната доставка на вашата поръчка, не се колебайте да се свържете с нас!


5. Доставяте ли извън България?


Не, за съжаление към момента не предлагаме доставка извън територията на България. Нашите услуги са насочени само към вътрешни доставки в страната.


6. Какво е обичайното време за доставка?


Всички поръчки, направени до 17:00 часа в работен ден, се изпращат в същия ден. Това означава, че вашата поръчка ще бъде доставена на следващия работен ден при вас, в зависимост от адреса на доставка и куриерските услуги.


Ако направите поръчка след 17:00 часа или през уикенд/празник, тя ще бъде обработена и изпратена в следващия работен ден. Ще получите потвърждение по имейл или телефон за точната дата на доставка след финализиране на поръчката.


7. Пратките имат ли опция за преглед?


Не, нашите пратки нямат опция за преглед преди заплащане. Причината за това е да осигурим максимална защита на продуктите, особено когато става въпрос за монети и други изделия от ценни метали. Отварянето на пратката преди заплащане може да доведе до нежелана подмяна или повреда на състоянието на артикулите, което бихме искали да избегнем, за да гарантираме качеството и автентичността на всяка доставка.


8. Мога ли да продам на банката купена от мен монета?


Не, към момента не предлагаме възможност за обратно изкупуване на монети или други изделия от благородни метали, закупени от нашия магазин. 


9. Мога ли да получа по-добра цена?


Да, има възможност да получите по-добра цена. За повече информация относно възможни отстъпки или специални оферти, свържете се с нас на имейл sales@ibank.bg. Нашият екип ще се радва да ви предостави допълнителни детайли и да ви информира за актуалните условия за отстъпки.


10. Мога ли да видя на живо монетите преди да ги закупя?


Да, имате възможност да видите монетите на живо преди да ги закупите. Можете да посетите офисите на Инвестбанк АД в цялата страна, където ще можете да разгледате наличните монети и да получите допълнителна информация за тях. Посетете най-близкия офис, списък с офисите може да видите тук - https://ibank.bg/bg/klonova-mreja?area_id=&city_id=